torsdag

Gookvällll. Började dagen med att åka o jobba. 10-16. Det var sista dagen jag jobbade på ett bra tag. Sen åkte jag hem där jag skulle börja packa mina grejer till pappa, men jag blev hungrig så fanns det ingen mat, så gick till fredde och åt. Var där en stund, sen gick jag åter till mamma för att fortätta packa. Usch vad tråkigt. Sen skjutsa mamma mig till pappa, för det är ju så långt (a) haha. Nej, men hade faktiskt mycket o bära :o

Sen börja jag återigen att packa. Ska nämligen till danmark imån. Fredag till söndag. Det blire kanske tivoli köpenhamn, så otroligt mysigt där ;o Men aja, josse och kicki kommer snart hit. Ska kolla en film tror vi. Sen blir det att nana för ska upp vid sju imån. Aja där hade ni min dag,men ha en fin midsommar alla!


hoffmaestro - highway man

Trackback
RSS 2.0