melodifestivalen


Till finalen:
Andreas Johnson - We Can Work It out
Jag gillar verkligen Andreas Johnson. Han har alltid haft så bra låtar med i festivalen, och jag hoppas verkligen på denna. Den var bra faktiskt, även om jag hade hoppats på lite mer "sväng" i låten. Helt klart värd en plats i finalen. Innan har han landat på andra och tredje plats. Nu tycker jag att du ser till att vinna detta!

Erik Saade - Manboy
Jag gillar verkligen denna låten. Detta kommer bli en sommarplåga som kommer spelas på radion 24/7. Men inte mig emot, han är ju så jävla snygg! Åh, vad sööt han är! Verkligen värd en plats i finalen!. Sjukt bra låt ♥

Till andra chansen:
Pauline - Sucker For Love
Jag har aldrig hört henne innan, och jag tycker faktiskt det var helt okej. Jag tycker hon påminner om Duffy i rösten. Kanske Sveriges Duffy? Men tycker helt klart att den var värd en plats till andra chansen.

Kalle Moraeus & Orsa Spelmän - Underbart
Jag vet inte vad jag ska säga här. Kanske, vad gick fel? Jag vet inte varför denna låt gick vidare. Kanske är det de gamla tanterna som ringer och röstar? Eller dom kanske har fått nys om smsfunktionen? Eh, jag ve inte. Men inte min smak iaf.


K o m m e n t a r e r
Postat av: MALINHE |foto|

SV: jodå, allt är bar med miG! :)

hur är det med dig då?:)

2010-02-14 @ 11:02:27
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Jossi

Sv; Nja, jag är sjukt "/

2010-02-14 @ 11:25:17
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0