den tredje december

Började dagen med svenska, sen var Lina sjuker så vi hade två lektioner som var inställda, och det betydde alltså att vi slitade redan halv elva, ganska meningslöst att åka in till skolan egentligen. Men ändå superhärligt att sluta så tidigt :d Efter skolan drog vi hem till carro, kollade på beck - levande begravd. Så jäkla bra var den !? Sen vid två tiden åkte jag, malin, sanna och camilla in till stan för att "träffa" kenza. Så det gjorde vi :d

Sen blev det en fika på espresso house,, gott. Sen lite godis på 4-gott. Sen blev det att ta bussen hem till rickard, puss på honom. Blev att jag var där i kanske två timmar eller någe, sen åkte jag hemmåt för han skulle spela fotboll, han som inte ens gillar fotboll?! hehe :p

Så jag åkte hem till fredrik, så nu sitter vi här och vi ska se på film, tror att det blir sunes jul, så jäkla bra! Blir även lite julmust och chips på det, gott. Kanske blir så att rickard kommer hem till mig sen, hoppas på det :d Hoppas ni har haft en underbar dag, kraaamis


sunes jul äger. ganska så mycket faktiskt


K o m m e n t a r e r
Postat av: elsa

svar: Tack det samma!

allt är bra, lite förkyld, just ;) du sjäv då?

2010-12-04 @ 12:09:48
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/
Postat av: MOAA - KAMPEN MOT DET OKÄNDA

HA EN TOPPEN HELG ! :)

2010-12-04 @ 13:57:30
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0