Yey, jag har skaffat blogg!

Tro det eller ej. Julia Karlsson har skaffat blogg. Jag ska försöka att skriva så ofta som det går, minst ett inlägg varje dag. I alla fall, jag heter Julia Karlsson och bor i Göteborg. Jag går första året på gymnasiet på programmet handel & administration, och hittills tycker jag att det verkar vara en intressant linje, och jag rekommderar den verkligen om ni är intresserade av det. Nu ska jag inte babbla på om massa onödigheter utan sätta mig och plugga inför engelska provet på torsdag.

Hade det så gött så länge, pusshaj!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Camilla

Har du ändrat din blogg själv eller har Katrie hjälpt dig :)? <3

2009-10-06 @ 17:50:23
Postat av: Julia Karlsson

jag gjorde det själv, men texten kom ju över siggem vet inte hur man ändrar de :(

2009-10-06 @ 18:15:28
Postat av: Nabil

Behöver du hjälp med att få bort texten på din header, eller vadå?

2009-10-12 @ 10:39:58
URL: http://www.nyabella.se

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0