sommaren med göran

 Nu har jag då kommit hem från bion. Vi kunde inte bestämma oss vilken film vi skulle titta på, såklart. Jag ville hellre titta på en film som jag visste var rolig än en film som jag verkligen inte ville se, så det blev att vi kollade på "Sommaren med Göran", igen haha! Så nu har jag sett den filmen två gånger på bio, och det var det lätt värt. Jävlar vad rolig den är, man skrattar fan genom hela filmen. Gud vad jag ska köpa den när den kommer ut på dvd, och det gillar vi (Y). Denna film rekomenderar jag starkt, titta gärna trailern nedan.
 
 Imorgon blir det antagligen till att plugga, plugga och åter plugga. Har matteprov på tisdag med massa prefix och skit, och jag fattar ingenting. Sen har vi småföretagandeprov på fredag, och samma där, fattar ingenting. Men det blir till att plugga in det, men jag känner för att åka någonstans, typ stan? Igen, haha! Men jag hittade inte det jag sökte idag. Ville ha ett skärp, ett svart. Men tittade nog inte tillräckligt. 

 Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sätta på mig myskläder. Kanske hörs sen, om inte annat så hörs vi imån. Hade så gött, pusshaj!
 


K o m m e n t a r e r
Postat av: elinj

sommaren med göran är fruktansvärt rolig :D

2009-10-11 @ 14:15:51
URL: http://johanssonsliv.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0