dagens låt !

Godmorgon folket. Har nu precis gjort i ordning mig för att dra iväg till skolan, men bussen går inte förrän om en halv timme typ, så ska sätta mig och äta frukost och kolla på ett avsnitt av Greveholm först. Idag kommer det inte blir så mycket uppdatering för jag har matteprov imån, så blir att jag måste plugga till det. Men någonting kommer jag sökert att uppdatera, men inte mycket. Så har vi ett jävla handelsprov till på tisdag nästa vecka. Plus att vi ska ha gjort typ miljontals frågor. Skolan kan gå och hänga sig..

Aja, nu ska jag dra, och ni får ha det bäst medan jag är borta. Vi hörs sen. Här får ni en annan låt med Elov & Beny, som gjorde "Hal som en tvål" som jag la upp här för någon dag sen. Nu måste jag gå, Hörs! ♥


K o m m e n t a r e r
Postat av: Hanna

Men TACK!

JA, detsamma (: .

2009-11-10 @ 16:55:44
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/
Postat av: cici

hahahah denna låten är lätt bäst ! ;dd <3

2009-11-10 @ 17:51:03
URL: http://cicihellberg.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0