vill ha tillbaks mina naglar !

Nu har jag precis kommit ur duschen och ska snart lägga mig och sova tänkte jag. Var ju som sagt ute och övingskörde, gick ganska bra faktiskt. Sen när vi var på väg hem, så fick jag köra på vägen också, men inte hela vägen men en ganska lång bit endå. Hade aldrig gjort det innan, fatta att jag var nervös?! Men det gick bra i vilket fall, jag körde i 50 km/h ;p ;o

Sitter och funderar på om jag ska göra min naglar, det var ju ett tag sen nu och saknar det lite, haha. Men det är ju ganska jobbigt i och för sig. Aja, vi får se hur jag gör. Vill ha mina naglar som jag hade det på bilden nedanför. Det var typ två månader sen ;p Nu ska jag dra mig, ni får ha det gött, så får ni kika in imånmorgon ochkolla min "dagens". Puss ♥



K o m m e n t a r e r
Postat av: Camilla

jävlar vilka snygga naglar :D

2009-12-04 @ 06:46:44
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken tuff header :)

2009-12-04 @ 14:24:30
URL: http://allgren.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0