dålig uppdatering, sorry !

Måste säga att jag inte har uppdaterat något vidare idag. Har inte vart hemma så mycket faktiskt, var iväg förut och klädde granen där vi ska vara på jul. Var mysigt, fast min ena bror kommer inte vara med på julafton, tråkigt. Blir den första julen utan honom på 16 år. Nej, nu ska jag inte deppa ner er. Har köpt färdigt alla julklappar nu tror jag, eller nej. Jag har en julklapp kvar att köpa. Till Emina, hon är 3 år. Vad kan man köpa till en 3-åring..? Om ni har något tips är det bara att skriva :)

Nu ska jag gå och tvätta av sminket. Hoppas eran dag har varit bäst, godnatt! ♥

K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0