mysig sandal från H&M.


En nyhet från H&M och jag gillar den. Den är ju jättegullig, finns även i brunt. Jag kan inte riktigt gå i såna "tå-skor" får så jävla ont i tån, men vissa kan jag gå i. Hoppas jag kan gå i dessa då. Kostar bara 129 kronor på H&M.


K o m m e n t a r e r
Postat av: Bloggerskan Johanna

Dom var riktigt snygga! :)

2010-01-07 @ 15:07:19
URL: http://johannagunne.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Nej, precis! Så är det med uggsen på min skola. Jag tycker fortfarande att de är jättefina och verkar riktigt mysiga att gå i, men glöm att jag ska köpa såna när halva skolans tjejer har såna! Det är riktigt synd, de förstörs ju nästan när nästan exakt alla har såna. ;)



Såg allt du köpt när du var på din shoppingrunda! Verkligen fina saker, såna där parfympaket ser alltid så lyxiga ut! Söt scarf till katten också, så söt! Synd att inte jag har en katt.. ;)



Kram!

/Beccy

2010-01-07 @ 15:08:13
URL: http://beccys.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0