änna full rulle

Ja, faktiskt. Har idag jobbat den åttonde dagen i streck & har äntligen en dag ledigt imorgon. Nu är den årliga midsommarhelgen förbi & min midsommar blev riktigt mysig. Dagen började med jobb mellan 10-14. Denna dagen var det jobb på Vilja, var faktist kul & jobba o träffa dem underbara personerna igen, det var ju ett tag sen. Min lilla pappis & min bror kom & hämtade mig så blev det en midsommarpizza tillsammans med dom, mysigt.

Sen bar det av hemmåt för att göra sig i ording inför midsommarkvällens bravader. Det blev en go kväll hemma hos oskar med ett underbart gött gäng. Där det blev god mat, gott & dricka, dans runt midsommarstång & hela köret. Tack för kvällen alla, ni är goa! Nu är det natten för min del, puss på er
 

drinkar a la oskar
 

K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0