underbara fredag

Jag satt inte vid datan en endaste gång igår, det var därför jag inte uppdaterade bloggen. Vart först praktik till 5 tiden ungefär. Sen bar det direkt av till centralen för att ta första bästa tåg upp till trollhättan & till min älsklingspojke. Hade saknat honom så, så det var helt otroligt att träffa honom igår. Sååå efterlängtat ♥ När vi sen kom hem till honom så gick vi och handlade lite. Sen hem till honom och lagade tacos, det var gott och sällskapet var underabart :)

Eftersom ja har lov nu så har jag tänkt att stanna här hela lovet, så jag hade till och med packat resväska o allt :) Ska bli så mysgt o bo här. Nej, nu får vi ta och äta lite lunch, det blir rester från tacosen igår, vi får se vad som händer ikväll :)

K o m m e n t a r e r
Postat av: JOSSAN

Sv: Hmm tror de blir 2013, går första året på gymnasiet nu :)

2012-02-11 @ 19:01:00
URL: http://josefineenstrom.devote.se

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0