gekås in my ♥

Precis hemkommen efter en roadtrip till ullared med goingarna camilla, sanna o malin. Åkte dit efter en väska - kom hem med betyyydligt mer saker.. Haha, blir alltid så ju. Men jag letade efter en stor o rymlig väska där skolböcker o data mm ska få plats. De senaste året har jag gått runt med en påse med böcker i - vilket jag hatar. Så det fick jag köpt. Hittade även en blender, vilket jag hade letat efter på typ netonet o liknande affärer. Den billigaste jag har hittat där är väl för 329 kr eller någe, så jag gjorde ett riktigt kap, för den jag köpte kosta 199 kr :D

K o m m e n t a r e r
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2011-09-01 @ 23:19:47
URL: http://nattstad.se/teresebrodin

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0