nu blir det sängen för min del

Efter skolan drog jag till life-butiken och köpa mina silicea kapslar som sagt (ska berätta närmare vad det är för nåt någon dag), sen drog jag hemåt. Kom hem och började laga pastagratäng med kassler, hade hittat ett recept igår och det lät gött, så varför inte tillaga de :)

Den blev faktiskt supergod, men någonting som inte var lika gott var att jag spillde ut ett helt fullt glas med mjölk över hela bordet, mig, golvet och min tallrik, inte så lyckat.. Men jag o robin fick oss i alla fall ett gott skratt, trots att pappa blev irriterad ;) haha

Bloggar mer imån, nu ska jag slå en pling till min rickard innan jag dör av saknad.

Var du tvungen att flytta? :( ♥

K o m m e n t a r e r
Postat av: kajsa

sv: ska det :)

allt är bara bra med mig!

hur är det med dig då?

2011-09-07 @ 22:48:52
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0