godis o film är den bästa medicinen

Som jag skrev innan så håller jag på att bli sjuker. Näsan rinner och jag nyser konstant. Den bästa medicinen för att må lite bättre då måste ju vara att äta godis o kolla på en film :) Eller vad säger ni?

Ja, så blir det. Ska dra ner rullgardinen i mitt rum så det blir riktigt mörkt, gosa upp med kuddar och täcken i sängen, ta på mig myskläder, trycka på play på fjärren och mumsa ur min gottepåse som jag inte åt upp igår, (ibland är det bra att köpa föör mycket godis :))

K o m m e n t a r e r
Postat av: Emma

sv; hih åh tack :) min lillasyster som gjort den faktiskt :)

vi har snart varit tillsammans i 2 år ! :D

2011-09-11 @ 19:48:26
URL: http://emmaljungssons.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: har tyvärr inte bloglovin"/

haft en bra söndag? :)

2011-09-11 @ 21:55:02
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0