fredagen den andra september

Nu har jag precis ändrat lite på bloggen, igen. Den andra jag hade var alldeles för ljus, man fick ju typ huvudvärk. Så här får den se ut ett litet tag iaf :) Bilderna är tagna på risön i början av juli - riktigt mysigt ♥

Började dagen med att vakna upp hos min älskling, alltid lika underbart. Sen bar det av till skolan, där vi var i knappt en timme. Sen drog jag, camilla o malin till gymmet, kändes riktigt skönt. Kom hem, duschade, tog det lugnt, städade lite lätt. Sen tog ja o malin bilen till camilla där kvällen spenderades. Vi är nog dem sjukaste personerna som finns, asså herrejävlar vilken jävla humor vi har :)

Nu ska jag tvätta ansiktet, borstade gaddarna, och krypa ner (ensam :() i sängen. Tittar nog  ett avsnitt av skilda världar innan jag somnar. Vi hörs imån o godnatt :)


K o m m e n t a r e r
Postat av: Elin

Tack!!!



Nej det är inte bra med mig.

2011-09-03 @ 13:53:53
URL: http://elinkristensson.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0