min tisdag

Jaha, vad har jag haft för mig idag då? Inte så mycket faktiskt. Började dagen med historia sen vart det UF. Slutade runt två o då drog jag Sanna, Camilla o Carro till donken o tjockade oss lite, det var ju inte äckligt kan jag säga.

Drog mig till mor min. Följde med henne till torget för hon skulle handla, sen släppte hon v mig här hemma, sen hade min efterlängtade tv-box med skilda världar kommit i brevlådan idag så har knarkat fyra avsnitt nu. Borde ha pluggat som en jäkla jude idag egentligen. Men har absolut ingen ork till det, får ta tag i det imån istället. Nej, nu är det natten som gäller så aka ringa min pojke o säga nattinatt, annars kan ja inte sova, godnatt på er :)

Puss J.


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0