min helg

Ojdå, har inte uppdaterat nåt alls på några dagar. Vad har jag haft för mig nu då? I fredags vart det ju praktik hela dagen, sen efter det så åkte jag hem till mor min och åt världens godaste köttfärssås, helt serisöt. Ingen köttfärssås i hela världen som slår den :O Blev kvar där hela kvällen, kollade på idol och hade det mysigt.

På lördagen vart det upp tidigt för att åka till skolan för öppet hus, en minimässa för alla UF-företag på skolan. Försäljningen gick över förväntat, verkligen. Helt sjukt, detta trodde vi inte, så det var verkligen askul :) Vi stod där till 2, sen mötte jag upp älsklingen och sen kom rolle och bror min och hämtade oss. Då bar det av till dop/överaskningsbröllop. Dem var jättefina! Sen senare på kvällen blev det hem och sova hos älsklingen, alltid lika mysigt :)

På söndagen vaknade jag upp bredvid den finaste, vi drog oss länge i sängen, sen upp o äta frukost, goddigoddi :) Sen spenderades resten av dagen med älsklingen o hans förärldar. Det innebar shopping, fika och middag, mycket trevligt :)

K o m m e n t a r e r
Postat av: Ramina

Yes, imorgon så är jag ledig från skolan , har studiedag vilket är helt UNDERBART, så att i morgon ska jag åka ner till stan med en kompis och kolla lite kläder o så! vad ska du göra imån? Kram

2011-11-20 @ 20:49:23
URL: http://raminaes.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0