lördagen den femte november

Började dagen med att vakna jättetidigt, eller ja, jag vaknade halv nio när jag hade kunnat sova ända fram till klockan ett om jag så hade velat. Så vaknar man halv nio, typiskt. I alla fall, jag låna bilen av pappa o åka iväg till skopunkten för att köpa min undanlagda älsklingsskor, herrejesuskristus vilka snygga skor. Lägger in en bild sen :D Gick in en sväng på h&m, köpte ny bh o trosor, najs. 

Sen bar det hemåt o packa gymväskan sen kickade jag o malin till gymmet, fan vad skönt det var att springa av sig. Imån blir det zumba för fulla muggar, goddigoddi. Nu är laxen på gång, så det blir lax till lördagsmiddag idag, otroligt gott. Vi hörs sen :D

K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0