grattis pappa på farsdag

Var ju på den marknaden igår, det var verkligen roligt och ännu roligare att vi fick in så mycket pengar, för det trodde vi verkligen inte :) Åkte hem o duchade och gjorde mig iordning, sen vid halv sju tiden kom min pojke o hämtade mig, sen åkte vi in till stan för att äta. Det blev amazing thai, helt underbart gott och sällskapet är inte o tala om ♥ Sen åkte vi hem o la oss i soffan och kollade på så mycket bättre med hans föräldrar, mysigt :)

Idag är det farsdag, grattis bästa pappa :) Så det blir väl o fira det lite här sen. Fredrik och robin kommer hit senare, så blir det farsdag-tacos, haha :) Gott ska det iaf bli. Nu sitter jag och råpluggar religion, har nämligen prov på tisdag o har inte pluggat ett piss, bra där julia ;)


Puss J.

K o m m e n t a r e r
Postat av: Jessica

sv; Tack så mycket! :) Jorå, jag har haft en toppen helg! Självdå? :)

2011-11-13 @ 21:18:29
URL: http://endastjessi.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0