äntligen hemma

Ja, alltså inte tvprogrammet utan jag är äntligen hemma nu. Började skolan vid halv tio tiden, slutade runt fyra tiden sen vart det raka vägen till jobbet. Su nu är jag precis hemkommen, ganska så segt att komma hem så sent för man hinner ju fan inte göra nåt, men sånt är livet ibland :p

Idag har det vart en bra dag, vaknade o var jättepigg o det betyder att jag sovit bra. Sen gick det bra med uf företaget, vi har gjort färdigt visitkort blandannat, så det känns gött. Fick även gjort religionläxan. Sen idag på matten, det var nog första gången på hela jäkla terminen som jag kände mig något klokare när jag gick därifrån, så det var verligen asbra, kände mig bra o glad :D

Nä, tänderna är borstade, munnen är sköljd o ansiktet är tvättat, nu är det bara o krypa ner i sängen min. Det enda som fattas nu som hade gjort min dag, är en varm o gosig älsklingsrickard i sängen, åh :( godnatt på er!


K o m m e n t a r e r
Postat av: sanna

sv: men härligt! :D

2011-11-07 @ 21:42:50
URL: http://sannasstankar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken härlig bild!!! Kärlek :)



Sov gott! Kram

2011-11-07 @ 23:27:09
URL: http://www.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

svar: häng på med träning då! :) vi kan peppa varandra! jag mår bara bra, du också hoppas jag? :)

2011-11-08 @ 09:03:05
URL: http://patriciaklintebergs.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0