tisdagen den tionde maj

Jag är så trött, trött på skolan. Ni anar inte, det är helt sjukt. Vi har så jäkla mycket just nu. Bara denna veckan är det tre redovisningar, en inlämning och ett nationellt prov i engelska B, listening-delen, det kommer gå super känner jag.. Sen praktik i två veckor, kommer så jäkla lägligt.

Har även bestämt när och hur länge jag vill jobba i sommar. Känns bra. Imån ska jag till frissan, skulle dit idag egentligen men hon blev sjuk, så imån blir det frissan för min del. Vet inte hur jag vill ha det, vill inte att det ska vara så mörkt, det vet jag iaf. Nu blir plugget igen för mig, hoppas ni har haft e fin dag!


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0