min lördag

Inte uppdaterat något, har inte suttit vid en dator och har inte vart så sugen på't heller. Lördagen blev det först o åka och jobba 9-16. Sen kom min underbaring och hämtade upp mig. Vi åkte hem till mig så jag fick göra mig i ordning lite. Sen åkte vi och keka varsin pizza, den var god kan jag få be och tala om. Sen tog vi bilen till stan för att se på bio - hur många lingon finns det i världen? Den var helt okej, jag trodde faktiskt att den skulle vara lite bättre, och den hade ett dåligt slut. Sen åkte vi hem till rickard och soov där, mysigt

K o m m e n t a r e r
Postat av: E M I A M

sv: Jodå, allt bara bra med mig. Själv då? ;)

2011-03-21 @ 10:28:12
URL: http://emiam.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0