min heelg

Igår vare lördag, då blidde det först o dra till frölunda torg med camilla o malin. Vi titta affärer och sen tog vi en god fika på espresso house, vet ni hur gott det var? jesus. Sen drog vi hemåt. Jag och rickard lagade då tacos, fredrik o irene kom också på besök. Sen väntade melodifestivalen, go moniker! Men icke det vart ju eric saade som vann, inte helt otippat. Man visste ju att han skulle vinna redan innan man ens lyssnat på låten. Men men, bättre Saade än danny iaf :D

Nu idag vaknade jag upp med ricke, mysigt. Skulle egentligen dratt till gymmet nu, men jag orkar inte (jag är lat). Jag o rickard åkte till backaplan iställlet förut, bytte ett par jeans som ja köpte i frölunda igår, och köpte tre andra toppar, assöta. Ne, nu ska ja tvätta lite, hoppas eran helg har varit grym o att eran dag blir fin. Hörs sen!

K o m m e n t a r e r
Postat av: evelina

Ja det är bra, hur är det själv? :)

2011-03-13 @ 14:10:55
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: jenna ~ det kan aldrig bli för mycket rosa

Tack så mycket :)

Jo det är bra med mig, hur är det själv? :)

2011-03-13 @ 15:08:55
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0