min tisdag

Började min tisdag med att vakna, somnade om flera gånger - så otroligt skönt :) Gick upp o duschade, åt god frukost. Sen gick jag till mor min, vi åkte till stan en sväng. Köpte skilda världar, volym 2, söta underkläder, en vit body och två nagellack. Vi gick även och tog en fika, oj vilken god räkmacka det var :) görgod.

När vi kom hem så hade mitt h&m-paket kommit. Hade beställt två långklänningar, en kort klänning och ett sött linne. Den ena långklänningen köpte mamma av mig med en gång, herrejesus vad den inte satt bra, hehe :P Den andra långklänningen var helt okej, men kan slå vad om att jag aldrig kommer att ta på mig den, men det är ändå kul att ha.. :) haha ;)

Sen körde mamma mig till jobbet för att jobba i några timmar. Nu ska jag lägga mig o kolla på skilda världar, jag är lite smått besatt - så jäkla spännande ju, heej!

h&m-paketet och underkläderna jag köpte idag :)


från ginatricot


från h&m


från h&m

Nu ska jag knarka några avsnitt av skilda världar innan jag
sover för natten, vi hörs imån - då får ni även dagens outfit :) natti!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Lina

aa,sj?

2011-06-22 @ 08:49:35
URL: http://deliciousmee.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0