onsdag den femte januari

Pappa ringde mig kl 6 imorse för att fråga mig om han låst dörren? Så jag fick gå upp, trött som jag var och kolla det och självklart hade han låst dörren. Fasen vad trött jag var. Snart kommer rickard till mig, han åker till sälen imån och jag kommer inte få sen honom på flera dagar, nästan en vecka, åh! Jag saknar honom redan.

Jag har fått h&m-katalogen, det är ju så sjukt mycket fint i den i år? Man vill ju ha allt, i princip. Helt sjukt. Aja, har kryssat för en del grejer där kan jag ju säga :d

Nej, nu ska jag äta lite frukost och kolla på ett avsnitt av one tree hill säsong 7 som jag fick i julklappis. Jag är redan på 13 avsnittet eller någe, så jäkla bra och spännande :d Ngn som vet om det kommer en åttonde säsong?


K o m m e n t a r e r
Postat av: Riina

Säsong 8 börjar nu på söndag på 5:an :-) Hihi!

2011-01-05 @ 17:21:02
URL: http://riinaosterberg.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0