min torsdag

Började torsdagen med skola fram till fyra. Efter skolan åkte jag som sagt till backaplan lch mötte upp mamma. Vi skulle köpa typ träningstights. Hittade några på stadium för 249 :- som hittat jö. Köpte även ett par trosor, en tunika, en stickad tröja typ och en mössa grån ginatricot. Asmysigt. Nu måste verkligen jag sluta handla, hehe :p Sen ska ja ju till danmark nästa helg :d

Nu har vi svenska, renässansen, men yeaaah typ, satan vad tråkigt. Efter skolan blire nog backaplan med malin en sväng efter skolan, sen blire å åka och köpa gymkort, fint då! Hoppas ni får en fin dag, puss på er, så härs vi senare :d


K o m m e n t a r e r
Postat av: alexandra

sv: härligt :) färgat håret än så länge, dudå?

2011-01-14 @ 13:24:56
URL: http://alexandrasah.blogg.se/
Postat av: Only Ellen

Halloj kompis!



Hur mår du idag då??

2011-01-17 @ 15:56:58
URL: http://theonlyellen.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0