min tisdag

Hallå eller. Kom för kanske en timme sen eller någe. Då drog ja och camilla med malin till frissan. Det vart slingning som gällde, bruna och blonda. Det blev najs :) Jag och camilla satt där i soffan i sökert 2 och en halv timme, men jäklar vad roligt vi hade, jävlar vilka skrattanfall, haha du är bra!

Nu har jag precis tvättat ansiktet och borstat tänderna och ska strax krypa ner i sängen med näthandelspapprerna i högsta hugg, blir o plugga till sömns ikväll. Det saknas dock en rickard i min säng, det är tomt, för tomt men pusspårej


min ricke


K o m m e n t a r e r
Postat av: Camilla

haha aw vilken mysig bild!



Härligt det gumman! Hoppas det är bra med dig idag? <3

2011-01-19 @ 05:50:47
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0