min gårdag

Igår blev det först stan med dellisbellis. Gick runt i affärer, fick köpte ännu fler saker, jag är pank.. snart :p hehe. Vi satt på donken i två timmar och bara tjötade, hehe gött, alltid kul med dig della :) sen följde jag med henne när hon klippte sig.

Sen vid typ halv åtta tiden mötte jag upp rickard, då åkte della hem. Jag och rickard gick på bio, vi såg Devil. Sen åkte vi hem och nana hos mig, mysigt

Den var faktiskt riktigt bra, den måste ni se :D

K o m m e n t a r e r
Postat av: rebecca

sv: tack så mycket, detsamma hörru! Ja, det ahde jag faktiskt. Själv? :)hoppas du fortsätter titta in!

2011-01-04 @ 19:54:23
URL: http://rebokah.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0