julia susanna isabell karlsson


FAKTA
Namn: Julia karlsson
Längd: 1.65 cm typ
Skostorlek: 37-38, beror på
Hårfärg: Brunhårig
Önskar du att du bodde någon annastans? Nej, faktiskt inte
Använder du droger? Nope
Röker du? Naj, det gör jag ikke
Vilka shampoon använder du? Olika dö
Vilka parfymer använder du? Fantasy britney spears
Gillar du att tvätta? Det är ju inte kul, men gött och fräscht när det är rent :D

SENASTE..
Film du hyrde: Hyr aldrig ^^
Film du köpte: Det måste vart texas chainsaw massacre
Låten du lyssnade på: Elvis presley – in the ghetto
Låten du hade på hjärnan: Prästens bekännelse
Senaste personen du kysste: Rickard
Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: One tree hill
Personen du tänkte på: Ricke!
Bok du läste: The wave
Personen du fick mail av: Fejjan
Personen du fick brev av: Malin, fick vykort från thailand. Gills de?
Personen du fick sms av: Rickard
Saken du köpte: Träningstights

ALLMÄNT
Vad har du gjort idag? Gymmat
Var det kul? Jadå
Hur tidigt stiger du upp? Beror på när jag börjar?
Gillar du att slåss? Nej
Vad ska du göra ikväll? Soooooova o kolla gossip girl
Nämn en kroppsdel som du inte är nöjd med? Rumpan!
Har du haft sex? Jaa
Vad är du allergisk mot? Ingenting vad jag vet
Använder du hårspray? Ytterst sällan
Kan du stå på händer? Ja, det kan jag faktiskt, och är grym på't!
Favorit serie? One tree hill!
Håkan hellström eller the Ark? HÅÅÅÅÅÅÅÅÅKAN!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck? Lasse!
Salt eller socker? Socker
Gillar du kethup? Ja, i lagom mängd

MER ALLMÄNT:
Är du glad nu? Ja, det är ja!
Var du glad igår? Jaaa, gladare än jag var idag
En dålig egenskap hos dig? Tänker och oroar mig för mycket
Känner du någon som jobbar på sjukhus? Nej, eller jo det gör jag fresten
Vad dansar du till? Musica
Stockholm är.. en stad där dom har jobbig dialekt
Göteborg är? Bäst
Kan du sjunga? Ja, det kan jag väl. Men kan inte lova att det låter någe vidare
Ett land jag helst vill besöka? Thailand eller USA
Har du ett jobb? Mjo, helgjobb

 


K o m m e n t a r e r
Postat av: A.C

hej:D



tackar^^ jag har inte gjort mkt fktiskt..dt har regnat hela helgen så man har varit ledsen:( hhe..~~



nattinatti..hoppas du sover gott:)

2011-01-17 @ 00:45:16
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Camillaa

haha jag snor listan! (a)



hej sötnos det är bra med mig, hur är det själv? :)

2011-01-17 @ 07:26:05
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0