freda o lörda

Igår slutade vi redan vid halv tolv eller vad det var, jag och cici åkte hem till carro, va baka kladdkaka, åt godis o kollade på film. Soft. Sen drog vi till stenungsund en sväng, sen därifrån åkte jag till jobbet mitt, jobbade i några timmar. Sen kom min kärlek och hämtade mig, vi åkte hem till honom och sov där ♥

Idag vaknade jag upp med ricke, vi åt frukost och hade det mysigt. Sen så fyllde hans brors dotter, Freja 1 år så vi åkte på ett litet kalas med hans föräldrar, mysigt. Nu håller jag på o möblera om, det blir najs. Ska även baka en kladdkaka, sen kommer ricke ♥


K o m m e n t a r e r
Postat av: Alexandra

söt katt :D

2011-01-30 @ 10:23:24
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0