den sjunde januari tvåtusenelva

Hallå eller, vaknade vid nio eller någe, ja det blir väl en halvtimme sen eller ngt sånt. Håller på att koka ägg, fasen vad gott. Ska strax gå ner i tvättstugan och tvätta några maskiner. Sen bire att åka till frisören för att färga eller ja, intensivtona min vackra utväxt, hehe. Göttt.

Sen ikväll blire att dra hem till cici, där blire tacoskväll, underbart. Men nu ska jag springa ner i tvättstugan, men vi kan ju höras senare, efter jag färgat håre. Hoppas verkligen inte att det blir för mörkt. För när jag gjorde det sist, så var det typ asmörkt den första veckan, sen började färgen lägga sig. Men det var inte vackert asså, hehe :p

K o m m e n t a r e r
Postat av: Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se.

Där kan du se mina tavlor, foton, modekollage m.m. Dessutom kan du just nu delta i min senaste tävling.

Lycka till och ha en trevlig dag!

2011-01-07 @ 19:06:13
URL: http://wordsbyme.se

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0