skåne - vilket jäkla minne

Hallå, var ju i Skåne igår med della. Vi hade verkligen askul, åt god mat, träffade hennes kompis Karl-Gustav, shoppade och hade det mysigt. Allt var verkiligen asbra.

Vi kom dit vid tio tiden på morgonen, sen skulle vi ta tåget hem igen tjugo över nio. Vi var på centralstation i en halvtimme innan tåget gick, och då överdriver jag inte. Men della hann inte med tåget! Vi stog där och väntade, och skulle precis gå på tåget, då dörrarna stängs så jag knappt hunnit komma in?! Alltså della stod utanför dörren. Jag överdriver inte heller när jag säger att dörrarna var öppna i max 10 jäkla sekunder. Så det blev lite smått kaos igårkväll, jag fick ju panik, likaså della, vad fan skulle vi göra?! Men ja, det löste ju sig till slut.

Vi hade det asbra i alla fall, förutom det. Så jäkla typiskt, självklart var något tvunget att hända när allt annat hade gått så bra, fan.

Nu ska jag strax åka till ikea med bror min, fredrik. har pluggat hela jäkla morgonen, så jag har sån fruktansvärd huvudvärk, och alvedon hjälper inte, skit. Men hoppas ni får/har haft en fin dag!


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0