idag äre tisdag

Jahopp, började vid åtta idag med matte. Har matteprov imån, det är assvårt och matematik B kan ta sig i bajjan. Bajs vad svårt. Har även företagsekonomiprov imån, bokföring.. som jag älskar, fyfan vad svårt det är. Idag blire att plugga järnet, sen imån blire lugnare. Skönt. Imån slutar ja vid fyra, blir o åka in till stan för att hämta min mobil som har vart på lagning i si sådär 6 veckor, sen gym och sen dra till mor min.

Jag vill ha looov nu, fast jag vill inte ha lov. För om det är lov så innebär det att rickard åker till fjällen, och det betyder att jag kommer inte träffa min pojke på en hel jävla vecka. Fan, jag saknar dej redan ♥


K o m m e n t a r e r
Postat av: Camilla

Visst är det braa!!



Det är helt okej här, hur är det själv? ♥

2011-02-08 @ 11:39:48
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0