torsdag

Började dagen med att åka in till stan för att färga om mitt hår, efterssom det typ skiftade i grönt efter förra gången. Dåligt. Men jodå, jag färgade håret och det är ju inte grönt längre iaf. Men jag passar inte i denna färgen, den är typ guldaktig, och jag passar helt enkelt inte i den. Jag vill såååå ha tillbaka den bruna färgen jag hade. Åh! Så jäkla typiskt mig att aldrig bli nöjd, fan.

Åkte till skolan efteråt iaf, var så jävla hungrig, men självklart var det någon äcklig jävla mat, fan. Så fick gå hungrig helt enkelt, sen lektioner till 15:50. När jag kom hem hade mina navelpiercingar jag beställt kommit, najs. Nu sitter jafg vid datan, som jag egentligen inte borde för har världens huvudvärk, orka. Men ni får en bra låt o lyssna på iaf.


johnossi - man must dance


K o m m e n t a r e r
Postat av: A.C

hejD



tack så mkt..va snällt sagt:D

dt e bara fint med mig..sj då?:D Hoppas dagen har gåt bra för din del:D

2010-09-02 @ 19:39:18
URL: http://amychen.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0