tisdaag


Topp - H&M
Jeans - Ginatricot
Halsband - Ur & Pen

K o m m e n t a r e r
Postat av: Camilla

fin sötnos :)

2010-09-23 @ 20:19:09
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Johan

Nu trodde du att jag ville nåt mer,

Och orden jag sa dom menade jag, men bara ett tag.

Och nu ser du en fortsättning och väntar dig mer.

men då det var då det var igår, idag är idag

jag vet att de gör ont och det gör ont i mig

när jag kan se nu vad det är som händer med dig



Men tro mig, tro mig, de var aldrig illa ment

släpp mig, släpp mig, innan det är försent



Glöm, glöm att jag finns glöm alla ord alla du minns

Glöm de vi har gjort och vad du trott

Släpp de som hänt och sudda ut allt du känt.

Glöm allt de vi aldrig haft

Glöm glöm glöm mig

om du kan



Vist kan de va svårt med alla ögon som ler

De finns alltid nån som drömmer om nån och hoppas på mer

Jag gjorde kanske fel som lät det bli vad det blev

Men när man är vild då hettar det till

du vet hur det är



Så tro mig, tro mig, de var aldrig illa ment

släpp mig, släpp mig, innan det är försent



Glöm, glöm att jag finns glöm alla ord alla du minns

Glöm de vi har gjort och vad du trott

Släpp de som hänt och sudda ut allt du känt.

Glöm allt de vi aldrig haft

Glöm glöm glöm mig

om du kan



Men tro mig, tro mig

släpp mig, släpp mig

Glöm mig, glöm mig

släpp mig, släpp mig



Glöm, glöm att jag finns glöm alla ord alla du minns

Glöm de vi har gjort och vad du trott

Släpp de som hänt och sudda ut allt du känt.

Glöm allt de vi aldrig haft

Glöm glöm glöm mig

om du kan



Glöm, glöm att jag finns glöm alla ord alla du minns

Glöm de vi har gjort och vad du trott

Släpp de som hänt och sudda ut allt du känt.

Glöm allt de vi aldrig haft

Glöm glöm glöm mig

om du kan

2010-09-27 @ 16:25:34

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0