hemma hos mig

I fredas blev det först skola till två, sen kom Camillas kusin o hänta oss i skolan, snäll han var :) Sen blev det torget o köpa lite saker, sem följde malin med mig hem så gjorde vi oss i ordning. Camilla o Sanna kom hit vid kanske fem tiden, sen kom Cici och Carro vid 6, sen vid sju kom resten av klassen.

 

Kvällen blev riktigt lyckad faktiskt, det tyckte jag var en grym idé Johan o Ludde kom på. Men Amanda.. Pizzan var inge good :p Luddes kommentar: "Amanda, ska den vara så här jäkla degig?" hahahaha! Grymt, haha! Och ni och ert jävla Timoteij, men det var sjukt kul ändå :p Trots allt städande dagen efter men detta får vi göra om snart tycker ja! :D

 

så jäääkla sööt bild!

yeaaa!

gääänget

pigg? ohja!

Tack för kvällen allihop! Det var sjukt kul, får göras om snart! :D


K o m m e n t a r e r
Postat av: assfuucked

tacos själv, fast du glömde änna bort mig i början a v texten när du skrev att cammilla å sanna mm kom då va ja ju redan hos dig xD

2010-09-27 @ 19:47:45
Postat av: FlizanLizan

sv: jora de e najs sj? :)

2010-09-27 @ 20:30:02
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: johan

haha den blev riktigt lyckad, åtminstonde de ja kommer ihåg :D TIMOTEIJ!!!!!!!!!! ;D ska bara bestämma hos vem så kör vi igen :D

2010-09-27 @ 21:06:44
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej :) Hur är läget idag då?

2010-09-28 @ 09:14:59
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: MADDES

det där såg väldigt trevligt ut :)

2010-09-30 @ 20:23:07
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0