pluggpluggplugg

Detta gör jag just nu, praktisk marknadsföring B. Hör själva, inge kul alls. Sjuk är jag också, jäkla förkylning, så otroligt mycket roligare att plugga när man är förkyld, eh ne :p

Igår låg jag i sängen sen jag vaknade, runt tio och sen till nio på kvällen. Knarkat andra avenyn kan man säga, har kollat typ 50 avsnitt. Gott. Sen mot kvällen kände jag mig lite piggare så då kom rickard hem till maaj, myysigt!

Idag har jag annars inte gjort mycket, vaknade upp med Rickard, sen drog han sig hemåt och jag började plugga. Sen vid halv två gick jag till pappa för att kolla gävle-gais. Gais förlorade som vanligt, faen vad tråkigt. Sen åkte jag med fredrik och köpte thaimat sen åkte vi hem till mor och åt det, och nu sitter jag åter och pluggar som sagt. Hoppas ni har aft en lite mer friskare helg än vad jag har haft. Kraaam


K o m m e n t a r e r
Postat av: sanna

hur har du fått alla andra avenyn avsnitt? :)

2010-10-24 @ 18:57:28
URL: http://sannasstankar.blogg.se/
Postat av: sally

vad ska du göra i veckan då? :)

2010-10-25 @ 11:11:39
URL: http://sallylinealiis.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0