mysteriet på greveholm

Kommer ni ihåg? Det gör jag, somfan. Den bästa julkalendern som någonsin har visats. Varför kan dem inte göra bra julkalendrar nuförtiden, de nya de senaste åren har varit så jäkla kassa. Tycker gott att dem kan visa alla de där bra kalendrarna om igen, då hade ju folk tittat i alla fall. Åh, älskar mysteriet på greveholm!


mysteriet på greveholm


K o m m e n t a r e r
Postat av: Amanda Eriksson

Sv: Ja tack, det blir matte plug denna vackra måndag "/ prov imorgon....Matte e :o Ångrar snart att jag valde den kursen^^



Älskar också mysteriet på greveholm!! Så mysig och bra julklander, och jag håller med om att de borde börja om!

2010-11-29 @ 15:02:14
URL: http://mandaapandaa.blogg.se/
Postat av: MALIN

svar: tusen tack! allt bra med mig, hur är det själv? :)

2010-11-29 @ 16:08:34
URL: http://malinkirstine.blogg.se/
Postat av: sanna

åh jag älskar den!

2010-11-29 @ 18:17:53

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0