idag äre första advent

Men tjaa. Började dagen med att vakna upp med underbara rickard, mysigt. Sen körde han mig till jobbet vid typ tre tiden. Sen jobba jag till åtta. Pappa kom o hämtade mig, han är snell. Nu sitter ja här, vi har precis tagit fram ljusstakarna det är ju förfan första advent idag. Det känns ju som om det var förra veckan vi tog ner dem, och nu ska dem redan upp igen, jääääklar vad tiden går fort.

Nu ska jag tvätta mitt ansikte sen städa lite snabbt, för det är ganska så rörigt på mitt rum. Efter som det närmar sig julen, så ska jag ta och titta ett avsnitt eller två av den bästa julkalendern När karusellerna sover. Åh, vad det är juligt när man kollar på det, så mysigt :d Hoppas ni har haft en goo dag, kraam!


K o m m e n t a r e r
Postat av: Sara

Jag ska jobba idag :) Vad ska du göra då? :)

2010-11-29 @ 07:38:19
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0