igår och idag

Igår blev det första att vakna, men nähä? Sen fördrev jag tiden med att kolla andra avenyn lite, sen vid elva tvättade jag lite, typ till två eller någe. Så nu äre rent, fint. Jag har gjort iordning i garderoben också, jäklar vilken ordning jag har helt plötsligt :p Sen kom rickard, han var väl här i två timmar eller någe. Puss på honom! Sen lagade jag mat och sen körde pappa mig till rickard lite senare, så sov jag där

Idag vaknade jag upp hos rickard, sen skulle dom mot stan så dom släppte av mig, snällt. Nu har jag precis duschat och snart blire mat. Sen vid fyratiden så kommer fredrik och hämtar mig, då drar vi till ikea en sväng. Hoppas ni har haft en go dag än så länge :)

K o m m e n t a r e r
Postat av: evelina

ja, du missade nog det igår :)

men har lagt upp det igen eftersom det är en ny dag. så kolla efter inlägget med "evelina tipsar bloggare" :)

2010-11-05 @ 16:12:13
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Precis! Eller till ett par gamla hederliga jeans, haha. ;)



Idag har jag inte gjort så roliga saker.. Städat, städat och städat.. Men ikväll blir det roligare! Ska hem till en kompis och ha filmkväll, ska bli kul faktiskt. :)



Ska du leta efter något speciellt på IKEA? :)



Kram!

/Beccy

2010-11-05 @ 17:15:19
URL: http://beccys.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0