torsdag

Kom hem för en stund sen, ganska seeg dag i skolan. Först datakunskap där vi typ bara satt för vi var färdiga med allt. Sen vare lunch, sen turismprov som gick åt helvete tror jag. Sen en seg håltimme och sen engelska en timme där vi kolla på en jävla film om london? aja, sjukt tråkig var den i alla fall.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Josse undrar om jag vill hänga med henne och kolla på Mustasch sen, men jag vet inte om jag känner för det. Gillar inte ens dom, har hört typ en låt eller någe bara ;p men jag får se hur jag gör. Nu ska jag i alla fall gå och laga ngn mat, för är sjukt hungrig. bajbaj!

Hahaha, hitta massa bilder som vi tog förra året ngn gång, haha sjukt kul :P










K o m m e n t a r e r
Postat av: Moa

svar: bara bra!

2010-05-27 @ 17:59:39
URL: http://moalinden.blogg.se/
Postat av: Camilla

fina bilder :)



tack sötis!



det är bra här, hur är det sjhälv? ♥

2010-05-27 @ 20:10:27
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Carro W

Coola bilder :)

2010-05-27 @ 22:03:10

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0