spanien

Idag har det vart så jäkla gött väder, nästan 20 grader :D Kom å tänka på när vi var i Spanien i september, när mamma fyllde år. Hon trodde att hon bara skulle åka med Rolle. Men vad hon inte visste var att jag, Robin, Fredrik, Lina och Niklas också skulle följa med.

Vi hade bestämt det hur länge som helst, men hela tiden trodde hon att det bara var hon och Rolle som skulle åka. Vi skulle åka i olika bilar till landvetter, sen skulle vi försöka undvika mamma och Rolle så länge som möjligt, men vi trodde hela tiden att hon skulle se oss på planet, men det gjorde hon inte.

När vi sen kommit fram, och skulle hänta våra väskor, så såg vi henne hela tiden, men hon såg inte oss som tur var. Sen när mamma och Rolle gick på bussen som skulle ta dem till hotellet, så satt vi redan där. Då fick hon en chock, hahaahaha blev riktigt lyckat faktiskt !








kim larsen - this is my life.


K o m m e n t a r e r
Postat av: johanna

gud vad underbart! jag älskar spanien!! var där i juli och det var min bästa semester typ.

SV: allting är bara bra med mej. haft en fin kväll?

2010-05-19 @ 06:19:37
URL: http://johannakml.blogg.se/
Postat av: Lisa

vart i spanien är det?? känner igen mig

2010-05-19 @ 06:40:38

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0