idiotjävlar

Vi planerade att vi skulle ut till havet och grilla oså, vi hade gjort i ordning allt. Sen kommer vi ner och jag ska bara ta ut min moppe. Så är det ingen bensin i? Och den var fulltankad förra veckan, och jag har inte kört ngt efter det? Någon jävla fittidiotjävel har slangat min moppe.. igen! Så har dom försökt komma in i boxen och låset är helt sabbat. Asså hur fattiga är dom? Seriöst, det kostar max 50 jävla spänn och tanka? orkaaaa!

Sen kom Rolle och skulle hjälpa oss, så satte han tillbaka slangarna eller vad fan det var som var fel. Så åkte han o köpte bensin, snäll som han är :) Sen funka det ändå inte, han försökte i typ en timme och få igång den, men det gick ju faan inte. Jag blir så trööööttt! Aja, det slutade med att vi fick sitta och grilla hemma hos Mollebolle istället, men det blev trevligt i alla fall, även om vi inte var vi havet :p










tiger lou - oh horatio.


K o m m e n t a r e r
Postat av: johanna

SV: härligt att det slutade bra iallafall. har du planer för helgen? kram

2010-05-29 @ 05:11:20
URL: http://johannakml.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A *

sv; hihi jadå :)

okej, så bra!

ihelgen ska jag va med kompisar, själv?

2010-05-29 @ 08:40:03
URL: http://feliciaz.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0