inte uppdaterat ngt alls

Nu har jag haft en liten "bloggpaus" eller vad säger man. Har inte uppdaterat ngt på hela två dagar, men har haft väldigt mycket i skolan och så vidare. Men tänkte uppdatera lite idag, idag har vi först svenska och det betyder hålla tal, yeey, jag är ju så jättebra att prata inför klassen, not.. Men hoppas det ska gå bra, önska mig lycka till. Sedan blir det gympa, och sen donken, för det är äcklig kalops i skolan.

Efter skolan så drar jag nog direkt hem. Just de, jag fick ju en kamera i födelsedagspresent, och det visade sig två dagar efter att den var sönder. Det var objektivfel eller vad det stod, objektivet åkte aldrig in när man stängde av kameran, så vi åkte tillbaka med den igår. Vi fick byta rakt av, men det tråkiga var att det inte fanns på lager -.- Det är ju en alldeles ny modell, så det skulle dröja innan den skulle komma in igen. Ganska segt.

Aja, men ni får ha en fin dag. pusshaj!

K o m m e n t a r e r
Postat av: claudia

lycka till på svenskan! :)

2010-03-10 @ 12:19:46
URL: http://cclaudiiaa.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0