godmorgon

Godmorgon! Vaknade precis och sitter och lyssnar på lite musik. Ska snart göra lite frukost tror jag, sen får jag se vad som händer. Kanske åker en liten sväng till staden med Malin senare. Jag får se hur jag gör. Jag behöver en ny neccisär, eller hur det stavas. Kanske även hittar någon snygg topp eller någe liknande. Jag känner att jag har väldigt många par skor som jag nästan aldrig använt, gamla och nya. Måste ta kort och lägga upp här sen.

Beställde på 24.se i söndags. Jag ville ha såna små högtalare till telefonen. Någon som har såna? Såna pyttesmå med sladd? Är dem bra i så fall?


K o m m e n t a r e r
Postat av: Lisa

helt okej ljud för det priset

2010-03-02 @ 14:38:35

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0