tisdag

Började dagen i skolan med fältstafett, vi satt typ bara i fem timmar, ganska segt faktiskt. Sjukt gött väder iaf. Sen åkte vi ut till havet en sväng, sen heem. Jag har bränt mig som fasen i ansiktet och axlarna. Usch, nu kommer fräknarna snart också säkert.

Ville bara skriva att jag hatar mitt hår, varför i helvete färgade jag med den fula färgen igår? Jag skulle tagit ljusbrun eller vad fan färgen hette med en gång. Åhh, jag orkar inte. Jag vill inte ha rött hår, jag vill ha brunt hår, ska det vara så jäkla svårt o få de? ;o


kroaaatien!


sam - cold beer.


K o m m e n t a r e r
Postat av: Lisa

cols beer är så bra!



2010-06-02 @ 07:56:06

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0