andra juni

Tjaa, har precis kommit hem, först skola, sen möta mamma i stan, köpte mer hårfärg (kommer nog inte ha ngt hår kvar snrt, så mycket som jag färgar ;o, hahah!) sen blev det åka hem till mamma där hon färga det. Det blev typ eh, vad ska jag säga.. Det blev definitivt mörkare, typ svart? Eh, ja nästan. Typ brunt, svart, kastanj? Ja, sjukt konstigt. Men tur att det är toning, för då lägger det sig nog efter några tvättar, för vill inte ha svart hår :p

Idag på håltimmen så gick vi ocg satte oss i gräset med varsin glass i handen. Fyfasen vad gott väder vi har haft idag, har bränt mig ännu mer ;o Men gott var det :)

Nu sitter jag här och borde verkligen plugga. Men har ingen ork alls. har dataprov imån, inte spec svårt och för sig, typ powerpoint :) sen något jävla läxförhör om london i engelskan. Nej, nu ska jag plugga hade :)



malin e glader


yey, jag bjössar på den. lägg märke till mitt otroligt vackra orangea hår där uppe ;o


lars winnerbäck - åt samma håll


K o m m e n t a r e r
Postat av: Camilla

mysiga sommar bilder :D

2010-06-03 @ 06:52:03
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0