snabba cash



Idag blev det stan med Della. Skulle köpa ett linne på Gina, men självklart så fanns det inte in storlek. Typsikt. Sen blev det lite donken, jag som skulle vara nyttig, det funkar inge vidare, haha. Sen blev det Snabba Cash, sjukt bra film men slutet vad dock kasst. Kanske inte ska berätta det här efterssom det finns dem som inte har sett den. Men jag rekomendear den trots det dåliga slutet. Sen när vi gick ut så typ snöade, snöade jävligt mycket. Jävla vinter, jag vill ju ha sommar. NU!

Nu ska jag nog plugga lite matte, den blir det att se
Blåsningen, sjukt kul ju. Men hoppas ni har haft en fin dag. Kram!


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0