godnatt

Förlåt för att jag inte har uppdaterat så särskilt mycket, men har inte varit på humör direkt. Min kamerasladd är hos min mamma så jag har inte kunnat lägga in outfitbilder. Det får bli bättring. Ska nog hämta den imån, så kanske någon imorgon, annars blir det på fredag, det lovar jag (a)

Gossip Girl som jag beställde i förrgår låg pådörrmattan när jag kom hem , typ gött. 349 kronor på cdon.se. Sjukt billigt. Har även suttit med huvudet i matteboken, har prov på tisdag, ekvationer som är så jävla roligt, nej jag typ somnar när jag bara hör ordet :/. Nu ska jag nog gå och lägga mig och sova, Vi hörs imån!


K o m m e n t a r e r

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0