100 balonger ;o


Hejhej! Nu har jag precis kommit hem är sjukt trött, gick ju upp typ halv 6 imorse. I alla fall. Åkte iväg med Josse och Kicki förut, åkte buss till backaplan. De skulle köpa godis, göttans. Sen gick vi in på coop, vi köpte typ 100 balonger. Vet inte varför, men vi bestämde oss för att blåsa upp allihopa, haha! Det gjorde vi, som ni ser på bilderna hahaha ;p

Var iväg i stan förut med Malin efter skolan, utökade bland annat mitt busskort. Skulle leta efter hårfärg, eller hårtoning. Som ni ser på bilderna ovan så ser ni kanske att min mörka utväxt är väldigt vacker, så jag vill gärna tona lite mörkare så man inte ser den så mycket sen när håret växer ut. Men alla som förklarade sa att det var väldigt svårt att får den färgen man ville ha om man färga hemma. Så kanske ska åka till en salong och göra det imån. Jag får se hur jag gör. Men nu ska jag i alla fall gå och tvätta bort sminket mitt, det var lite norska där du ;p Men vi kanske hörs sen, eller imån.

Hoppas alla har haft en fin dag och
att morgondagen blir lika fin. Hade!


K o m m e n t a r e r
Postat av: cici

Hahahahah :D <3

2010-01-16 @ 01:13:33
URL: http://cicihellberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha roliga bilder ! :D

2010-01-16 @ 13:54:21
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Claudia

bor du i gbg ? ;o

2010-01-17 @ 12:55:38
URL: http://cclaudiiaa.blogg.se/

Här får du mer än gärna kommentera mitt inlägg. Tack fina du!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0